نکته استارتاپی: تیم درستی انتخاب کنید!

امین پردازش
امین پردازش

تیم درستی را پیدا کنید.

 

پیدا کردن، ایجاد انگیزه و حفظ افراد خوب همیشه یک چالش بوده است. من فکر می کنم که این کار را به خوبی انجام داده ایم و این موضوع در محصولات و تجربیات مشتریان نمایان است. من چیزی بیشتر از این ندارم بگویم که انجام این کار واقعا دشوار است و تنها نکته ای که می توانم پیشنهاد کنم این است که برای کارتان عطش داشته باشید. شور و اشتیاق شما الهام بخش افراد هم فکر با شما و باهوش تر خواهد بود.

ابتدا افراد فوق العاده را استخدام کنید و سپس از سر راه آنها کنار بروید. شما باید تلاش کنید افرادی را استخدام کنید که از شما باهوش ترند و اگر موفق به چنین کاری شدید اگر بر سر راه آنها قرار بگیرید آنها را عصبانی می کنید. کارها را به آنها تفویض کنید و خودتان بر روی مسائل مهم تمرکز کنید.

Shamir Karkal, موسس و معاون ارشدSimple

 

 

تامین سرمایه و پیدا کردن تیم مناسب سخت ترین چالش ما بود. ساخت محصولی مثل wunderlist نیازمند سرمایه گذاری بزرگ اولیه در تکنولوژی است. همچنین چیزی که بیشتر مورد نیاز است یک تیم متشکل از مهندسین باهوش و با سابقه در زمینه برنامه نویسی پلتفرم نرم افزار است. پیدا کردن کسانی که چنین کاری انجام می دادند دشوار نبود، بلکه شناسایی یک فرد مناسب کار دشواری بود، فردی که به سازمان وفادار باشد و واقعا بخواهد یک محصول مانند wunderlist بسازد.

Christian Reber موسس و معاون ارشد 6Wunderkinder

منبع

دوره های مجازی مرتبط با استارتاپ ها و منابع انسانی در سایت هم آموز:

– ساخت محصول مورد علاقه مخاطب

– ایجاد استارتاپ تا عرضه اولیه (IPO)

– مدیریت تعارضات سازمانی

و سایر دوره ها در حوزه استارتاپ ها و منابع انسانی …

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط